یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
کد خبر: 1166677
۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۱
انتخاب

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی استان لرستان در بیانیه‌ای بر حضور حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی استان لرستان در بیانیه‌ای بر حضور حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد.

در پیام شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی استان لرستان آمده است:

انتخابات مظهر مردم‌سالاری و از مهمترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که زمینه‌ساز مشارکت همه‌ جانبه مردم و اجرای عدالت در همه ارکان کشور با خواست و نظر آحاد جامعه خواهد بود.

تردیدی نیست که نقش و جایگاه رئیس جمهور به‌عنوان مسئول اجرایی کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود به ویژه آنکه مردم ایران اسلامی در چند سال اخیر طعم شیرین خدمت صادقانه و انتخاب اصلح را در تلاش‌های شبانه‌روزی شهید جمهور حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و وزیر امور خارجه دولت، شهید امیرعبداللهیان به خوبی چشیده‌اند.

شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی استان لرستان از عموم مردم استان دعوت می‌کند صرف نظر از نگاه‌های سیاسی و فردی مختلف، روز جمعه ۸ تیرماه با حضور گسترده در پای صندوق‌های اخذ رأی حماسه‌ای دیگر خلق نموده و زمینه را برای تشکیل دولتی مقتدر و توانمند فراهم نمایند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha